27 september 2011

hängbart...


Idag har jag haft en
härlig dag på jobbet,
när vädret är vackert
är det ett stort plus
att jobba som förskollärare.
Att sluta tidigt gör ju
inte saken sämre... :-)


Idag visar jag
några knoppbrädor som jag
hittat på second-hand.
Har letat efter precis sådana här
och blev så glad
när jag hittade dom.


Med hjälp av lite
färg & tapeter
blev de precis
som jag hade tänkt mej...


Den ena hamnade i
vrån under trappan.

Välkommenskylten & hjärtat
har jag bloggat om tidigare.


Just nu är jag inne på
att hänga saker,
tycker att det är vackert...!


Nu ska Lillskrutten och jag
ut i trädgården och mysa...

5 kommentarer:

  1. Fina! Kul att hitta precis det man söker på loppis.
    Jag gillar också att hänga upp saker just nu ;)

    SvaraRadera
  2. Fina hängande saker!! Har du gjort spetsgalgen själv? Den va super! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh vad de blev fina! Kul att nåt så oansenligt kan bli så fint!!

    SvaraRadera
  4. Jättfina! Jag får en sådan lust att besöka loppisar när jag ser vad du kan åstakomma med dina fynd!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails