15 oktober 2011

2 gånger vitmålat...


Äntligen lördag...!
Veckorna går fort och jag
njuter av den härliga hösten.

Förra helgen vitmålade jag
en av mina fina kabeltrummor.
Den fick flytta in
i vrån under trappan.

Bredvid står en stor korg
med filtar och gästtofflor,
det är inte alltid så varmt
i vårt hus när det går
mot vintern :-)


Kastanjer och cyklamen
gör ett vackert höst-stilleben...


Ett av sommarens loppisfynd,
en silvrig ljusstake
som jag gillar bättre som vit.



Idag kommer föräldrarna på besök,
men innan dess ska vi klippa äppelträd,
busa med kusinerna och åka på Bamsegympa.
Blir helt klart en lyckad dag!


Kram...

4 kommentarer:

  1. Du är så duktig på fixa till det fint! Ser jättemysigt ut under trappen.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Som vi sagt förut: tänk vad lite färg kan göra!

    SvaraRadera
  3. Superfint verkligen!! Gillar snörena på vaserna. Enkelt och toppentjusigt!

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Kabeltrumman gillar jag stark! Vill ha en själv..!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails