23 augusti 2012

äntligen ett kylskåp...


 Vitvarorna fick vi ju vänta på ett tag.
Men nu är (nästan) allt på plats, 
och nöjdast är jag över 
mitt fina femtiotals-kylskåp.
Det passar bra ihop med 
originalköket som vi 
har renoverat.

 Egentligen hade jag velat ha 
ett rosa från Smeg.
 Men ibland får man inse 
sina begränsningar,
och ta snålvarianten.

Men jag är mycket nöjd ändå...!


Imorgon är det sista dagen på första jobbveckan.
Tänk, det går rätt bra att jobba,
även om jag knappt trodde det var möjligt...!


9 kommentarer:

  1. Grymt snyggt kylskåp!! Vi ska snart renovera köket och jag har också kollat på Smeg. Det här kan ju vara ett alternativ. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Men åååh, vad fint! Jag drömmer om ett rött från Smeg... Kram!

    SvaraRadera
  3. riktigt nice! Bra med ett billigare alternativ så man kan fylla det med mycket gott också :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Det var riktigt snyggt ditt kylskåp!
    Ha en fin helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Jag har också funderat på Smeg eller Gorenje till vårt torp men det dröjer ju ett tag. Vi har ju ingen el :D En annan dröm är att ha en riktigt AGA-spis i torpet.

    SvaraRadera
  6. Wow, läckert kylskåp!!!
    Gillar nätkorgen!!!

    Ha en toppenfredag.
    och grattis... du överlevde första veckan ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  7. Åh va fint, värt att vänta på. Många är vi som drömmer om ett färgglatt kylskåp från smeg men detta var ju ett jättefint alternativ, ska läggas på minnet!

    SvaraRadera
  8. Så himla snyggt!! Åh vad fint ni får det!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails